![]() | |
Тип | Публічна компанія |
---|---|
Заснування | 24 вересня 1948 |
Штаб-квартира | Токіо Японія |
Ключові особи | Такео Фукуі (Takeo Fukui)(CEO) |
Галузь | Автомобілебудування |
Операційний прибуток | $5,072 млрд. |
Співробітники | 144 785 |
Сайт | www.honda.com |
Хонда (англ. Honda Motor Co., Ltd., яп. 本田技研工業株式会社 [Хонда Гікен Ко:гьо: Кабусікі Кайся]) (TYO: 72677267, NYSE: HMC) — міжнародна промислова компанія, перш за все відома своїми автомобілями, мотоциклами та роботами.
Компанія заснована 24 вересня 1948 року, засновник — Соітіро Хонда.
Продукція — легкові автомобілі, вантажівки, літаки, мотоцикли, скутери, електрогенератори, роботи, морські двигуни.
До 60-х рр. Honda спеціалізувалася на виробництві мотоциклів і загалом автомобілебудування не було її бізнесом. Згодом компанія вирішила вийти на автомобільний ринок і ця новина не була схвально прийнята урядом Японії. Вважалося, що конкуруючи на світовому ринку з Toyota, Datsun (Nissan) та Mitsubishi, в кінцевому результаті нашкодить інтересам держави. Зрештою думка чиновників була проігнорована керівництвом Хонди.
Після енергетичної кризи 1973 р., коли зростання цін на нафту, а відповідно і пальне, спричинило попит на економічні автомобілі, моделі Honda стали бестселерами на ринку США, а також дещо посилили свої позиції на європейському ринку.Honda досягнула успіхів завдяки об'єктивним факторам, таки як висока якість та надійність авто (одні з найкращих показників в автомобілебудуванні), сучасні технологічні рішення (до речі конструктори Honda вперше застосували поперечне розміщення двигуна та передній привід, що зробило салон просторішим при компактних размірах автомобіля), оригінальна маркетингова політика (Honda — drivers' cars — авто, орієнтовані на активний стиль керування, з сучасним дизайном в стилях «спорт» та «техно»).
Як очікується Honda FCX з водневим двигуном увійде в історію компанії та світового автомобілебудування, зробивши Honda першим світовим автовиробником, що почне масовий випуск автомобілів на цілком водневому паливі.
Роботи [ред.]
ASIMO є прикладом активної роботи Хонди над Research & Development програмою розвитку робототехніки. Це одинадцята модель в лінії успішно створених роботів починаючи з 1986. В першу чергу компанія працює над технологіями, які дозволили б у майбутньому стати лідером нової галузі. Створення відповідних сервомеханізмів, технології штучних вестибулярних апаратів, модулів стійкості, механічних «суглобів» і т. д. дозволяє казати, що Honda з механічної точки зору пішла далі ніж програмне забезпечення для «заліза».